DIAGNOZA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

Data:
13-14.11.2017
Miejsce:
Warszawa, sale szkoleniowe Puławska14
Ilość dni:
2
Cena:
1100 zł + 23% VAT
Prowadzący:
Monika KOŁODZIEJCZYK
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH


DIAGNOZA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

Serdecznie zapraszamy do udziału w przekrojowym szkoleniu pozwalającym na zdobycie niezbędnej wiedzy na temat metod i narzędzi diagnozy kompetencji Pracowników. Szkolenie dedykowane jest w szczególności Pracownikom Działów HR zajmujących się zwłaszcza: obszarem rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju oraz ocenami pracowniczymi, a także dla HRBP i HR Managerów.

Dzięki praktycznemu charakterowi szkolenia Uczestnicy posiądą aktualną wiedzę i umiejętności niezbędne do trafnego diagnozowania poziomu różnego rodzaju kompetencji, m.in.:

  • nauczą się sporządzania opisu kompetencji wraz z behawioralnymi wskaźnikami spełnienia,
  • poznają różne metody i narzędzia sprawdzania poziomu kompetencji oraz nauczą się właściwego ich doboru,
  • zdobędą umiejętność samodzielnego sporządzania wybranych narzędzi diagnozy kompetencji,
  • zapoznają się różnorodnymi narzędziami diagnozy kompetencji dostępnymi na naszym rynku wraz z rekomendacją ich zastosowania w wybranych procesach ZZL.

Czas trwania: 2 dni

Forma zajęć: mini-prezentacje, praca warsztatowa – w parach i w zespołach, dyskusje i wymiana doświadczeń, omówienie przykładów narzędzi dostępnych na rynku.

W programie:

  1. Model kompetencji.
  • Czym są kompetencje? – definicja i rodzaje kompetencji przyjętych w praktyce HR.
  • 4 komponenty opisu kompetencji.
  • Określenie poziomu spełnienia – różne metodologie i ich dobór.
  • Zastosowanie modelu kompetencji w procesach ZZL jako element budowania wartości dodanej organizacji.
  1. Metody diagnozy kompetencji.
  • Obszar oceny – wiedza, umiejętności czy postawy?
  • Kiedy wybrać metodę: prostą, standardową czy kompleksową?
  • Metoda relatywna czy absolutna i dlaczego?
  • Cel diagnozy – retrospektywny czy predykcyjny?
  1. Narzędzia diagnozy kompetencji.
  • Wywiad biograficzny, behawioralny i sytuacyjny – co dzięki nim uzyskamy?
  • Obserwacja niestandaryzowana i standaryzowana wraz ze stosowanymi skalami oceny.
  • Testy wiedzy, zdolności i umiejętności – rodzaje, przykłady rynkowe i interpretacja wyników.
  • Kwestionariusze osobowości i predyspozycji zawodowych – co dzięki nim i jak możemy zbadać?
  • Testy sytuacyjne i testy postaw – czy można je zbudować samemu?
  • Czy można zbadać motywację Pracownika?
  • Kiedy warto sięgnąć po technikę zdarzeń krytycznych?
  • Symulacje, próbki pracy i analiza przypadku – praktyczne narzędzia diagnostyczne.
  • Jak zbudować i do czego wykorzystywać ocenę 360°?
  • Zastosowanie AC/DC w praktyce ZZL.

4. Podsumowanie.

  • Kompetencje i uprawnienia diagnosty.
  • Etyczne zagadnienia związane z diagnozą kompetencji.
  • O czym trzeba pamiętać – aspekty prawne związane z przetwarzaniem danych osobowych.
  • Zastosowanie poszczególnych metod i narzędzi diagnozy w praktyce ZZL.

 

Cena: 1.100 PLN + 23 % VAT 

Cena: 1.100 PLN zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, piśmiennicze, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.


Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00


Z POWYŻSZEJ TEMATYKI MOŻEMY ZREALIZOWAĆ SZKOLENIE ZAMKNIĘTE


Polecamy także:

Szkolenia Prawo Pracy, Czas Pracy >>

Szkolenia Kadry i Płace, ZFŚS, Ubezpieczenia, Płatnik >>

Szkolenia HR, ZZL >>

Szkolenia Ochrona danych osobowych, ABI >>

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Panią Monikę KOŁODZIEJCZYK:
Podobało mi się:
  •   „Ćwiczenia, dyskusje – wymiana doświadczeń.”
  •   „Sposób prowadzenia, luźna atmosfera.”
  •   „Kreatywność trenera, pomysłowość i zaangażowanie.”
  •   „Przygotowanie merytoryczne i otwartość prowadzącej.”
  •   „Przygotowanie i prowadzenie szkolenia przez wykładowców.”
  •   „Dokładne omówienie cyklu szkoleniowego.”
  •   „Organizacja szkolenia, ćwiczenia.”
  •   „Zakres wiedzy merytorycznej prowadzącej szkolenie.”
  •   „Sposób prowadzenia szkolenia przez wykładowcę.”
  •   „Doświadczenie trenera.”
  •   „Profesjonalna organizacja szkolenia.”
  •   „Sposób prowadzenia przez trenera, kompleksowość, uporządkowanie.”
  •   „Jasność przekazywanych informacji, przyjazna atmosfera.”
  •   „Dobry układ szkolenia (programu), od początku procesu poprzez wszystkie etapy.”
  •   „Świetny dobór trenera, dobra lokalizacja, świetne miejsce.”
  •   „Zajęcia aktywne z dużą ilością ćwiczeń.”
  •   „Prowadzenie zadań praktycznych.”
  •   „Ilość osób w grupie, forma szkolenia.”
  •   „Swoboda w prowadzeniu zajęć, duża ilość materiałów pomocniczych.”
  •   „Forma warsztatowa, prowadzenie, otwartość trenera.”
  •   „Forma prowadzenia, ciekawe przykłady, zajęcia praktyczne.”
  •   „Prowadzenie, sposób, metody.”
  •   „Warsztatowy cykl prowadzenia szkolenia.”
  •   „Osoba wykładająca, organizacja szkolenia.”
  •   „Kontakt z uczestnikami.”
  •   „Wspólna praca, wymiana doświadczeń.”
  •   „Kompleksowe podejście do tematu, profesjonalizm.”
  •   „Ciekawa forma i dobry kontakt z prowadzącym.”
  •   „Grupa uczestników – różne firmy, różne doświadczenia.”
  •  „Ćwiczenia, praca w grupach, case studies.”
  •  „Mała grupa, miła atmosfera.”
  •  „Przykłady z doświadczenia prowadzącej.”

 

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close