KONFERENCJA
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszam do udziału w kolejnej organizowanej przez naszą firmę konferencji z zakresu zmian w przepisach prawnych istotnych dla pracy działów HR.
Podobnie jak w poprzednich edycjach naszym celem jest przedstawienie:
W programie przewidujemy następujące zagadnienia:
Jak prawidłowo zawierać umowy o pracę i umowy cywilnoprawne po 1.01.2017.
Świadectwo pracy po zmianach – problematyczne przypadki.
Nowe emerytury 2017 – jak stosować znowelizowane przepisy.
Ochrona przedemerytalna w kontekście zmiany przepisów.
Rewolucja w ochronie danych osobowych – wskazówki dla HR jak przygotować się do zmiany przepisów.
Zwalnianie pracowników – o czym należy pamiętać.
Czas pracy 2017 – wybrane zagadnienia planowania i rozliczania.
Uprawnienia rodzicielskie 2017 – nietypowe przypadki.
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.
Do prowadzenia poszczególnych tematów zaprosiliśmy ekspertów specjalizujących się w poszczególnych obszarach tematycznych, w większości doskonale znanych doskonale Państwu z naszych poprzednich konferencji, są to:
Zapraszam do uczestnictwa i mam nadzieję do zobaczenia na konferencji,
Serdecznie pozdrawiam, Mariusz Staniurski
Program konferencji:
JAK PRAWIDŁOWO ZAWIERAĆ UMOWY O PRACĘ I UMOWY CYWILNOPRAWNE PO 1.01.2017.
prowadzenie: mec. Piotr WOJCIECHOWSKI
Adwokat specjalizujący się w prawie pracy, były Wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Głównym Inspektoracie Pracy.
ŚWIADECTWO PRACY PO ZMIANACH – PROBLEMATYCZNE PRZYPADKI.
prowadzenie: Monika FRĄCZEK
Ekspert prawa pracy, były główny specjalista w Departamencie Prawa Pracy w Ministerstwie Rodziny Pracy i Polityki Społecznej.
NOWE EMERYTURY 2017
– JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO STOSOWANIA ZNOWELIZOWANYCH PRZEPISÓW.
prowadzenie: mec. Maria ŁABA
Radca Prawny w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
OCHRONA PRZEDEMERYTALNA W KONTEKŚCIE ZMIANY PRZEPISÓW.
prowadzenie: mec. Krzysztof GĄSIOR
Adwokat, Partner w kancelarii Zawirska Gąsior.
REWOLUCJA W OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
– WSKAZÓWKI DLA HR JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ZMIANY PRZEPISÓW.
Od maja 2018 zacznie w Polsce obowiązywać unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, tzw. RODO, które w znacznym zakresie zastąpi naszą ustawę o ochronie danych osobowych.
Należy już teraz przygotować organizację do nowych regulacji, szczególnie że kary przewidziane za naruszenie przepisów mogą sięgnąć 20 000 000 EUR.
Dlaczego RODO jest takie ważne? Nakłada na pracodawców jako administratorów danych bardzo dużo nowych obowiązków (m.in. istotnie rozszerzono zakres obowiązków informacyjnych), pojawiają się nowe prawa podmiotów danych oraz pewne zmiany w zakresie podstaw prawnych przetwarzania danych (np. nowe wymogi co do zgody podmiotu danych) i co najważniejsze instrumenty, które pozwolą skutecznie egzekwować wykonanie obowiązków z zakresu ochrony danych. Takim instrumentem są m.in. wysokie kary pieniężne, które może nakładać bezpośrednio organ ochrony danych. Kary mogą sięgać nawet 20 000 000 EUR.
Przygotowanie do wdrożenia i właściwego stosowania RODO wymaga współpracy wszystkich komórek w organizacji. Wsparcie ze strony Działów HR, które na co dzień przetwarzają jedne z najbardziej wrażliwych danych w organizacjach będzie nieodzowne.
prowadzenie: mec. Edyta JAGIEŁŁO
Radca Prawny w kancelarii Raczkowski Paruch.
ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW – O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ.
prowadzenie: mec. Anna TELEC
Radca Prawny prowadzący kancelarię prawa pracy, były sędzia sądu pracy.
CZAS PRACY 2017 – WYBRANE ZAGADNIENIA PLANOWANIA I ROZLICZANIA.
prowadzenie: mec. Karol SIERGIEJ
Radca Prawny specjalizujący się w prawie pracy, Wspólnik Zarządzający w kancelarii Siergiej i Partnerzy.
UPRAWNIENIA RODZICIELSKIE 2017 – NIETYPOWE PRZYPADKI.
prowadzenie: mec. Karol SIERGIEJ
Radca Prawny specjalizujący się w prawie pracy, Wspólnik Zarządzający w kancelarii Siergiej i Partnerzy.
PODNOSZENIE KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH PRACOWNIKÓW.
prowadzenie: Anita GWAREK
Dyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Rodziny Pracy i Polityki Społecznej.
Konferencja prowadzona będzie w sposób aktywny, umożliwiający zadawanie pytań w trakcie omawiania poszczególnych tematów.
Konferencja rozpocznie się 20.06 o godz. 9.00, planowane zakończenie 21.06 ok. godz. 16.00.
Nocleg
Dla wszystkich uczestników zainteresowanych noclegiem w Hotelu Marriott***** wynegocjowaliśmy specjalną cenę promocyjną:
– pokój jednoosobowy: 550 PLN netto (+ 8% VAT) za dobę,
– pokój dwuosobowy: 580 PLN netto (+ 8% VAT) za dobę.
Ilość pokoi jest ograniczona. W przypadku zainteresowania noclegiem w Hotelu Marriott***** prosimy o jak najszybszy kontakt.
Uczestnikom zainteresowanym noclegiem w innych hotelach służymy pomocą w dokonaniu rezerwacji.
Cena dla klientów DOMU WIEDZY: 1.400 PLN + 23% VAT
Cena promocyjna do 14.06.2017 dla nowych uczestników: 1.550 PLN + 23% VAT
Cena po 14.06.2017: 1.750 PLN + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w wykładach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunche, certyfikat uczestnictwa.
DODATKOWE INFORMACJE POD NUMEREM TELEFONU 22 / 668 50 00
Poniżej przedstawiamy opinie uczestników poprzednich edycji naszych konferencji:
„Wysoki poziom wykładowców.”
„Konkretne omawianie tematów, umiejętność odpowiedzi na pytania padające z sali.”
„Organizacja techniczna, wykładowcy i ich zaangażowanie.”
„Podejście prowadzących do tematyki – odpowiadanie na pytania.”
„Doświadczona kadra szkoleniowa.”
„Bardzo dobra merytoryka prowadzących.”
„Różnorodność tematów i osób prowadzących.”
„Profesjonalizm osób prowadzących.”
„Jakość wykładów, zakres i tematy.”
„Ciekawe wykłady, profesjonalni wykładowcy.”
„Bardzo dobra atmosfera.”
„Podobało mi się, że wykładowcy posiadają wysoki poziom wiedzy.”
„Dobór wykładowców, wysokiej klasy specjalistów.”
„Trzymanie się ram czasowych, organizacja szkolenia.”
„Praktyczne porady w zakresie zwalniania pracowników i godzin nadliczbowych.”
„Profesjonalizm + doświadczenie prowadzących.”
„Sposób prowadzenia zajęć, dobra organizacja. ciekawa tematyka, przygotowanie osób prowadzących.”
„Opieka nad uczestnikami ze strony organizatorów.”
„Bardzo dobry dobór prelegentów! Brawo!”
„Szeroki zakres tematów.”
„Materiały, podejście prowadzących, możliwość zadawania pytań.”
„Dyskusja, możliwość konsultacji.”
„Tematyka i organizacja.”
„Poziom merytoryczny.”
„Wszystko na wysokim poziomie.”
„Bardzo profesjonalne przygotowanie.”
„Lokalizacja, całość organizacyjna.”
„Świetna organizacja.”
„Jak zwykle mistrzostwo!”
„Kontrola czasu, zgodność treści poruszanych przez prowadzących z tematyką szkolenia.”
„Stała „obsada” prowadzących.”
„Sprawny przebieg informacji o kolejnych punktach szkolenia.”
„Merytoryka wykładowców, organizacja szkolenia.”
„Różnorodność tematyki.”
„Zakres tematów.”
„Dynamizm, miejsce.”
„Lokalizacja i materiały.”
„Zagadnienia, prelegenci.”
„Dobór osób prowadzących poszczególne części konferencji.”
„Uprzejmość, profesjonalizm.”
„Sposób prezentacji.”
„Organizacja, opieka na bardzo wysokim poziomie zachęca do udziału w kolejnych szkoleniach.”
„Konferencję prowadzą eksperci.”
„Organizacja, dobór zagadnień i prelegentów.”
„Kilka zagadnień poruszanych w ramach jednej konferencji.”
„Fachowcy z kompleksową wiedzą i umiejętnością nawiązywania kontaktu z uczestnikami.”
„Możliwość spotkania z praktykami.”
„Przygotowanie merytoryczne wykładowców.”
„Dobór prelegentów.”
„Możliwość indywidualnego kontaktu z prelegentami, lokalizacja w centrum (komunikacja).”
„Sprawna organizacja, bardzo dobry dobór prowadzących.”
„Bardzo dokładnie wyjaśnione trudne kwestie związane ze zmianami w PP.”
„Organizacja szkolenia; materiały szkoleniowe.”
„Różnorodna tematyka.”
„Profesjonalne podejście do organizacji.”
„Wspaniała obsada wykładowców – ich wiedza i doświadczenie.”
„Wszystko super!”
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji
Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.