KOMPENDIUM ZARZĄDZANIA DLA KADRY KIEROWNICZEJ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH

 

KOMPENDIUM  ZARZĄDZANIA  DLA  KADRY  KIEROWNICZEJ

W  ADMINISTRACJI  PUBLICZNEJ 

 

Warszawa, 25 – 26.08.2020

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kompleksowym szkoleniu stanowiącym kompendium niezbędnej wiedzy i umiejętności w obszarze zarządzania zespołami ludzkimi w administracji publicznej.

Zarządzanie ludźmi niesie za sobą złożone wyzwania. Każdy pracownik to osobny przypadek, który wymaga indywidualnego podejścia a jednocześnie szerokiego spojrzenia na potrzeby całego zespołu i organizacji. Na szkoleniu dostarczamy kompleksowej wiedzy w zakresie najważniejszych mechanizmów skutecznego funkcjonowania człowieka w pracy. Prezentujemy sprawdzone narzędzia wspierające w efektywnym zarządzaniu zespołem, także w trudnych sytuacjach.

Dzięki szkoleniu Uczestnicy dowiedzą się jak:

  • skutecznie motywować osoby z różnymi potrzebami i w różnym wieku,
  • wzmacniać swój autorytet poprzez jasne formułowanie oczekiwań i delegowanie zadań,
  • przeciwdziałać konfliktom i radzić sobie z trudnymi sytuacjami z pracownikami i w zespole,
  • rozpoznawać i zapobiegać mobbingowi w relacjach na różnych płaszczyznach współpracy.

 

Program szkolenia:

  1. Puzzle motywacyjne.

  • Fundamenty i filary motywacji człowieka – co nas jeszcze może zaskoczyć?
  • Różnice między zadowoleniem a zaangażowaniem pracowników – na co mamy faktyczny wpływ?
  1. Rzecz o różnicach pokoleniowych BB, X, Y, Z.

  • Co nas łączy, co nas dzieli w mechanice motywacji w odniesieniu do funkcjonowania różnych pokoleń?
  • Zasady budowania motywacji i zaangażowania w różnych pokoleniach pracowników – praktyczne rozwiązania w administracji publicznej.
  • Urząd atrakcyjnym miejscem pracy? – budowanie lojalności na kanwie wartości pracowniczych.
  1. Jak budować zaangażowanie u pracowników i zadowolenie u szefów.

  • Budowanie autorytetu w zespole – praktyczne umiejętności przygotowania expose kierownika.
  • Niematerialne narzędzia motywacyjne – szeroki katalog rozwiązań w odniesieniu do administracji publicznej.
  • Godzenie obowiązków zawodowych z życiem prywatnym i rodzinnym – czy i jak to działa w urzędzie?
  • Umiejętne chwalenie i dziękowanie zwiększające motywację – trening umiejętności.
  1. Główne zasady właściwego delegowania.

  • Typy pracowników a sposób delegowania – test Hersey i Blanchard.
  • Zarządzanie sytuacyjne w budowaniu samodzielności pracowników.
  • Praktyczne techniki skutecznego delegowania – budowanie postawy osobistej odpowiedzialności.
  1. Standardy poprawnego delegowania.

  • Zasady wydawania poleceń minimalizujące pojawienie się niezrozumienia i oporu.
  • Rozmowa delegująca w praktyce – jak to zrobić krok po kroku?
  • Umiejętne egzekwowanie poleceń – od informacji zwrotnej po rozmowę dyscyplinującą.
  1. Rozwiązywanie konfliktów oraz sposoby przeprowadzania trudnych rozmów z pracownikami:

  • Najczęstsze przyczyny konfliktów i sposoby rozwiązywania – koło konfliktów.
  • Budowanie skutecznych komunikatów – słowa klucze.
  • Trudne rozmowy z pracownikami – radzenie sobie z emocjami własnymi i pracowników.
  • Prawidłowe rozpoznawanie i przeciwdziałanie mobbingowi w wydawaniu poleceń – aspekty prawne i podejście psychologiczne.

 

SZKOLENIE POPROWADZI

Maria PŁUCIENNIK

Psycholog biznesu, trener i praktyk zarządzania.

Posiada zaświadczenia I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz superwizora treningu interpersonalnego. Zarządza zespołami doradców HR, specjalistów trenerów i asesorów w ramach projektów szkoleniowych oraz rekrutacyjnych dla wielu międzynarodowych organizacji i instytucji państwowych.

Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.

Trener w firmie DOM WIEDZY.

Prowadzone przez nią szkolenia zawsze cieszą się bardzo dobrą opinią uczestników.

 

 Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00

Z POWYŻSZEJ TEMATYKI MOŻEMY ZREALIZOWAĆ SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

 
 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników poprzednich szkoleń prowadzonych
przez p. Marię Płuciennik:

Podobało mi się:

  „Ćwiczenia, dyskusje – wymiana doświadczeń.”

  „Sposób prowadzenia, luźna atmosfera.”

  „Kreatywność trenera, pomysłowość i zaangażowanie.”

  „Przygotowanie merytoryczne i otwartość prowadzącej.”

  „Przygotowanie i prowadzenie szkolenia przez wykładowców.”

  „Dokładne omówienie cyklu szkoleniowego.”

  „Organizacja szkolenia, ćwiczenia.”

  „Zakres wiedzy merytorycznej prowadzącej szkolenie.”

  „Sposób prowadzenia szkolenia przez wykładowcę.”

  „Doświadczenie trenera.”

  „Profesjonalna organizacja szkolenia.”

  „Sposób prowadzenia przez trenera, kompleksowość, uporządkowanie.”

  „Jasność przekazywanych informacji, przyjazna atmosfera.”

  „Dobry układ szkolenia (programu), od początku procesu poprzez wszystkie etapy.”

  „Świetny dobór trenera, dobra lokalizacja, świetne miejsce.”

  „Zajęcia aktywne z dużą ilością ćwiczeń.”

  „Prowadzenie zadań praktycznych.”

  „Ilość osób w grupie, forma szkolenia.”

  „Swoboda w prowadzeniu zajęć, duża ilość materiałów pomocniczych.”

  „Forma warsztatowa, prowadzenie, otwartość trenera.”

  „Forma prowadzenia, ciekawe przykłady, zajęcia praktyczne.”

  „Prowadzenie, sposób, metody.”

  „Warsztatowy cykl prowadzenia szkolenia.”

  „Osoba wykładająca, organizacja szkolenia.”

  „Kontakt z uczestnikami.”

  „Wspólna praca, wymiana doświadczeń.”

  „Kompleksowe podejście do tematu, profesjonalizm.”

  „Ciekawa forma i dobry kontakt z prowadzącym.”

  „Grupa uczestników – różne firmy, różne doświadczenia.”

 „Ćwiczenia, praca w grupach, case studies.”

 „Mała grupa, miła atmosfera.”

 „Przykłady z doświadczenia prowadzącej.”

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close