DIAGNOZA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH


DIAGNOZA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w przekrojowym szkoleniu pozwalającym na zdobycie niezbędnej wiedzy na temat metod i narzędzi diagnozy kompetencji Pracowników.

Szkolenie dedykowane jest w szczególności Pracownikom Działów HR zajmujących się zwłaszcza: obszarem rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju oraz ocenami pracowniczymi, a także HRBP i HR Managerom.

Dzięki praktycznemu charakterowi szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do doboru właściwych narzędzi diagnozy kompetencji w najważniejszych procesach ZZL, m.in.:

  • Nauczą się sporządzania opisu kompetencji wraz z behawioralnymi wskaźnikami spełnienia.
  • Poznają różne metody i narzędzia sprawdzania poziomu kompetencji.
  • Zdobędą umiejętność samodzielnego sporządzania wybranych narzędzi diagnozy kompetencji.
  • Zapoznają się różnorodnymi narzędziami diagnozy kompetencji dostępnymi na naszym rynku wraz z rekomendacją ich zastosowania w wybranych procesach zzl.

 

Czas trwania: 2 dni

Forma zajęć: mini-prezentacje, praca warsztatowa – w parach i w zespołach, dyskusje i wymiana doświadczeń, omówienie przykładów narzędzi dostępnych na rynku.


W programie:

 

  1. Model kompetencji.
  • Czym są kompetencje? – definicja i rodzaje kompetencji przyjętych w praktyce HR.
  • Czym nie są kompetencje? – główne wyróżniki kompetencji.
  • 4 komponenty opisu kompetencji.
  • Wskaźniki behawioralne i właściwe określenie poziomu ich spełnienia.
  • Zastosowanie modelu kompetencji w procesach ZZL jako element budowania wartości dodanej organizacji.
  1. Metody diagnozy kompetencji.
  • Obszar oceny – wiedza, umiejętności czy postawy?
  • Metoda relatywna czy absolutna i dlaczego?
  • Cel diagnozy – retrospektywny czy predykcyjny?
  1. Narzędzia diagnozy kompetencji.
  • Skale obserwacyjne – zakres i sposób oceny, interpretacja wyników i zastosowanie.
  • Wywiad kompetencyjny – metoda behawioralna i sytuacyjna oraz ich wartość diagnostyczna.
  • Testy kompetencyjne – zalety i ograniczenia w zastosowaniu.
  • Testy introspekcyjne, wykonania i testy sytuacyjne – zasady stosowania i interpretacji.
  • Testy wiedzy, zdolności i umiejętności – rodzaje, przykłady rynkowe i wykorzystanie w procesach HR.
  • Kwestionariusze osobowości i predyspozycji zawodowych – co dzięki nim i jak możemy zbadać?
  • Zadania behawioralne – praktyczne narzędzia diagnostyczne do samodzielnego zaprojektowania.
  • Czy można zbadać motywację pracownika?
  • Jak prawidłowo zbudować i do czego wykorzystywać ocenę 360°?
  • Czy AC/DC jest rzeczywiście metodą o najwyższej trafności diagnostycznej?
  • Zastosowanie poszczególnych metod i narzędzi diagnozy w praktyce ZZL.
  • Primum non nocere! – uprawnienia i kompetencje diagnosty.

 

Cena: 1.100 PLN + 23 % VAT 

Cena: 1.100 PLN zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, piśmiennicze, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.


Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00


Z POWYŻSZEJ TEMATYKI MOŻEMY ZREALIZOWAĆ SZKOLENIE ZAMKNIĘTE


Polecamy także:

Szkolenia Prawo Pracy, Czas Pracy >>

Szkolenia Kadry i Płace, ZFŚS, Ubezpieczenia  >>

Szkolenia HR, ZZL >>

Szkolenia Ochrona danych osobowych dla HR,  RODO  >>

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Panią Monikę KOŁODZIEJCZYK:
Podobało mi się:
  •   „Ćwiczenia, dyskusje – wymiana doświadczeń.”
  •   „Sposób prowadzenia, luźna atmosfera.”
  •   „Kreatywność trenera, pomysłowość i zaangażowanie.”
  •   „Przygotowanie merytoryczne i otwartość prowadzącej.”
  •   „Przygotowanie i prowadzenie szkolenia przez wykładowców.”
  •   „Dokładne omówienie cyklu szkoleniowego.”
  •   „Organizacja szkolenia, ćwiczenia.”
  •   „Zakres wiedzy merytorycznej prowadzącej szkolenie.”
  •   „Sposób prowadzenia szkolenia przez wykładowcę.”
  •   „Doświadczenie trenera.”
  •   „Profesjonalna organizacja szkolenia.”
  •   „Sposób prowadzenia przez trenera, kompleksowość, uporządkowanie.”
  •   „Jasność przekazywanych informacji, przyjazna atmosfera.”
  •   „Dobry układ szkolenia (programu), od początku procesu poprzez wszystkie etapy.”
  •   „Świetny dobór trenera, dobra lokalizacja, świetne miejsce.”
  •   „Zajęcia aktywne z dużą ilością ćwiczeń.”
  •   „Prowadzenie zadań praktycznych.”
  •   „Ilość osób w grupie, forma szkolenia.”
  •   „Swoboda w prowadzeniu zajęć, duża ilość materiałów pomocniczych.”
  •   „Forma warsztatowa, prowadzenie, otwartość trenera.”
  •   „Forma prowadzenia, ciekawe przykłady, zajęcia praktyczne.”
  •   „Prowadzenie, sposób, metody.”
  •   „Warsztatowy cykl prowadzenia szkolenia.”
  •   „Osoba wykładająca, organizacja szkolenia.”
  •   „Kontakt z uczestnikami.”
  •   „Wspólna praca, wymiana doświadczeń.”
  •   „Kompleksowe podejście do tematu, profesjonalizm.”
  •   „Ciekawa forma i dobry kontakt z prowadzącym.”
  •   „Grupa uczestników – różne firmy, różne doświadczenia.”
  •  „Ćwiczenia, praca w grupach, case studies.”
  •  „Mała grupa, miła atmosfera.”
  •  „Przykłady z doświadczenia prowadzącej.”

 

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close