EFEKTYWNE WSPARCIE BIZNESU – warsztaty dla HR Business Partnerów

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH


EFEKTYWNE WSPARCIE BIZNESU

 

– WARSZTATY DLA HR BUSINESS PARTNERÓW


Warszawa, 5 – 6, 12 – 13.06.2017


Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach, których celem jest wyposażenie Uczestników w wiedzę i umiejętności, które pozwolą im efektywnie pełnić rolę HR Business Partnera w organizacji.  Szkolenie skierowane jest do osób, które mają już doświadczenie w HR i chcą zwiększyć biznesową efektywność realizowanych przez siebie działań.

Dzięki praktycznemu charakterowi warsztatu Uczestnicy:

  • Zrozumieją, jaką rolę pełni HRBP w nowoczesnej organizacji, jakie stawiane są wobec niego wymagania i oczekiwania.
  • Poznają zasady efektywnej współpracy strategicznej i operacyjnej z biznesem.
  • Nauczą się metod skutecznego wsparcia menedżerów w efektywnym zarządzaniu zespołami.
  • Poprzez pracę na case studies, przeanalizują rolę i wymagane działania HRBP w inicjatywach ZZL kreujących wartość dodaną dla biznesu takich jak: zarządzanie kompetencjami, działania szkoleniowe i rozwojowe, zwiększanie efektywności zespołów.
  • Będą potrafili zaproponować skuteczne działania motywacyjne i budujące zaangażowanie Pracowników.
  • Nauczą się zasad właściwego wdrażania i wspierania procesów zmian w organizacji.

Czas trwania: 4 dni

Forma prowadzenia zajęć: metoda warsztatowa z elementami prezentacji, case studies, praca grupowa i ćwiczenia indywidualne, dyskusja i wymiana doświadczeń.


W programie:

  1. Koncepcja HRBP w organizacji.
  • Ewolucja roli działów HR i kierunki rozwoju.
  • HR Business Partner – koncepcja, rola i miejsce w organizacji.
  • Jak być dobrym HRBP? – wymagania, niezbędne kompetencje i wyzwania.
  1. Zasady współpracy z biznesem.
  • Partnerstwo w biznesie – zasady efektywnej współpracy strategicznej i operacyjnej.
  • Rozumienie biznesu jako podstawa sukcesu HRBP.
  • Model HPI – orientacja na efekty biznesowe.
  • Komunikacja z biznesem – jak „sprzedać” swój pomysł?
  1. Wsparcie menedżerów w efektywnym zarządzaniu zespołami.
  • „Cykl życia” Pracownika – oczekiwania menedżerów wobec HRBP w zakresie operacyjnego zarządzania ludźmi.
  • Problemy menedżerów z tzw. „trudnymi Pracownikami” – rola dla HRBP.
  • Współpraca w zakresie zwiększenia efektywności zespołowej.
  • Pomoc menedżerom w nauce coachingowego stylu zarządzania i w rozwijaniu podwładnych.
  • 4 wymiary wsparcia menedżera przez HRBP.
  1. Tworzenie wartości dodanej dla biznesu.
  • Zarządzanie kompetencjami jako element wspierania realizacji celów strategicznych Firmy przez HRBP.
  • Budowa portfela pożądanych kompetencji poprzez: pozyskiwanie, rozwój i retencję.
  • Działania szkoleniowo-rozwojowe – jak sprawić, aby były inwestycją a nie kosztem dla organizacji?
  • Trudna sztuka motywacji – jak dobrać skuteczne narzędzia do celu i możliwości organizacji?
  • Budowa i zwiększanie zaangażowania Pracowników – model High Performing Organization.
  • Zarządzanie zmianą niezbędną umiejętnością każdego HRBP.

 

Cena: 2.100 PLN + 23 % VAT 

Cena: 2.100 PLN zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, piśmiennicze, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.


Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00


Poniżej przedstawiamy opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Panią Monikę KOŁODZIEJCZYK:
Podobało mi się:
  •   „Ćwiczenia, dyskusje – wymiana doświadczeń.”
  •   „Sposób prowadzenia, luźna atmosfera.”
  •   „Kreatywność trenera, pomysłowość i zaangażowanie.”
  •   „Przygotowanie merytoryczne i otwartość prowadzącej.”
  •   „Przygotowanie i prowadzenie szkolenia przez wykładowców.”
  •   „Dokładne omówienie cyklu szkoleniowego.”
  •   „Organizacja szkolenia, ćwiczenia.”
  •   „Zakres wiedzy merytorycznej prowadzącej szkolenie.”
  •   „Sposób prowadzenia szkolenia przez wykładowcę.”
  •   „Doświadczenie trenera.”
  •   „Profesjonalna organizacja szkolenia.”
  •   „Sposób prowadzenia przez trenera, kompleksowość, uporządkowanie.”
  •   „Jasność przekazywanych informacji, przyjazna atmosfera.”
  •   „Dobry układ szkolenia (programu), od początku procesu poprzez wszystkie etapy.”
  •   „Świetny dobór trenera, dobra lokalizacja, świetne miejsce.”
  •   „Zajęcia aktywne z dużą ilością ćwiczeń.”
  •   „Prowadzenie zadań praktycznych.”
  •   „Ilość osób w grupie, forma szkolenia.”
  •   „Swoboda w prowadzeniu zajęć, duża ilość materiałów pomocniczych.”
  •   „Forma warsztatowa, prowadzenie, otwartość trenera.”
  •   „Forma prowadzenia, ciekawe przykłady, zajęcia praktyczne.”
  •   „Prowadzenie, sposób, metody.”
  •   „Warsztatowy cykl prowadzenia szkolenia.”
  •   „Osoba wykładająca, organizacja szkolenia.”
  •   „Kontakt z uczestnikami.”
  •   „Wspólna praca, wymiana doświadczeń.”
  •   „Kompleksowe podejście do tematu, profesjonalizm.”
  •   „Ciekawa forma i dobry kontakt z prowadzącym.”
  •   „Grupa uczestników – różne firmy, różne doświadczenia.”
  •  „Ćwiczenia, praca w grupach, case studies.”
  •  „Mała grupa, miła atmosfera.”
  •  „Przykłady z doświadczenia prowadzącej.”

 

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close