WIZERUNEK PRACODAWCY – JAK GO BUDOWAĆ I UTRZYMAĆ – WARSZTATY PRAKTYKÓW HR

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy
WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH

WIZERUNEK PRACODAWCY

– jak go budować i utrzymać

 

Warszawa, 27 – 28.11.2019

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu, którego celem jest wyposażenie Uczestników w wiedzę i umiejętności, które pozwolą im świadomie i skutecznie budować i utrzymywać wizerunek pracodawcy

Szkolenie skierowane jest do Specjalistów ds. Personalnych, Komunikacji czy HR Business Partnerów szukających rozwiązań zmierzających do zwiększenia efektywności działań w obszarze ZZL, aby pozyskać i utrzymać odpowiednich pracowników.

 

Dzięki praktycznemu charakterowi Uczestnicy:

  • dowiedzą się jakie korzyści niesie za sobą praca nad wizerunkiem pracodawcy i kiedy warto się nim zająć,
  • nauczą się tworzyć i wybierać działania promocyjne firmy jako pracodawcy,
  • dowiedzą się jakie są uwarunkowania do tworzenia employer brandingu,
  • poznają sposoby opracowania strategii EB do odpowiedniej branży i rynku,
  • będą potrafili efektywnie połączyć i wykorzystać działania employer brandingowe z działaniami HR-owymi,
  • nauczą się świadomie koordynować prace związane z wizerunkiem

 

Forma prowadzenia zajęć: metoda warsztatowa z elementami prezentacji i wykładu, praca grupowa, case study i ćwiczenia indywidualne, dyskusja i wymiana doświadczeń.

 

W programie:

  1. Employer branding w praktyce.
  • Komu potrzebna jest taka inwestycja?
  • Praca nad wizerunkiem firmy – korzyści biznesowe.
  • Sztuczna reklama czy świadome budowanie marki pracodawcy?
  1. Tożsamość a wizerunek firmy.
  • Czy identyfikacja wizualna ma znaczenie w employer brandingu?
  • Marka firmy, produktu, a marka pracodawcy.
  • Uwarunkowania do tworzenia pozytywnego EB.
  1. Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy.
  • Strategia wizerunku firmy a branża.
  • Narzędzia employer brandingowe skuteczne w praktyce.
  1. Employer branding w działaniach HR.
  • Zarządzanie talentami.
  • Zarządzanie retencją.
  1. Monitorowanie inwestycji.
  • Warunki powodzenia w działaniach employer brandingowych.
  • Tworzenie wskaźników i pomiar wyników.

 

Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00

 

Z POWYŻSZEJ TEMATYKI MOŻEMY ZREALIZOWAĆ SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close