ZARZĄDZANIE POKOLENIAMI W FIRMIE

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH

ZARZĄDZANIE POKOLENIAMI W FIRMIE

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kompleksowym szkoleniu pozwalającym na zdobycie niezbędnej wiedzy na temat zarządzania pracownikami z różnych pokoleń w firmie.

Szkolenie dedykowane jest specjalistom działów HR odpowiedzialnym za proces naboru, szkolenia, rozwoju i motywowania pracowników, a także menedżerom i liderom zarządzającym zespołami pracowniczymi.

Dzięki praktycznemu charakterowi szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania wiekiem w firmie, m.in.:

  • poznają cechy charakterystyczne każdego pokolenia i nauczą się wykorzystywać tę wiedzę do projektowania skutecznych rozwiązań z obszaru zzl i codziennego zarządzania pracownikami,
  • będą potrafili dobrać do wieku pracowników efektywne metody rekrutacji, szkolenia i rozwoju, motywowania i angażowania,
  • poznają dobre praktyki rynkowe w zakresie zarządzania wiekiem w organizacji, co ułatwi wypracowanie skutecznych rozwiązań
    w realiach własnej firmy.

 Forma zajęć: mini-prezentacje, praca warsztatowa – w parach i w zespołach, dyskusje i wymiana doświadczeń.

 

W programie:

 

  1. Wprowadzenie.
  • Pokolenie, czyli co?
  • Odrobina demografii – co i jak ukształtowało obecne pokolenia?
  • 4 pokolenia na rynku pracy – charakterystyka pokoleń Baby Boomers, X, Y i Z.
  • Wartości, cele, postawy i oczekiwania względem pracy – podobieństwa i różnice między pokoleniami.
  • „W różnorodności siła” – mocne strony pracowników w różnym wieku.
  1. Zarządzanie pokoleniami w firmie.
  • Gdzie i jak szukać pracowników? – źródła i narzędzia efektywnej rekrutacji kandydatów z różnych pokoleń.
  • Motywowanie pracowników zróżnicowanych wiekowo – rozpoznanie potrzeb i skutecznych motywatorów.
  • Jak angażować Milenialsów i X? – nowe wyzwania dla szefa i organizacji.
  • Działania rozwojowe i ścieżki kariery z perspektywy pokoleń – komu proponować jakie rozwiązania?
  • Czego możemy się od siebie nauczyć? – rozwiązania wspierające skuteczny transfer wiedzy w organizacji.
  1. Wyzwania dla organizacji.
  • Rola menedżera w tworzeniu i zarządzaniu zespołami multigeneracyjnymi.
  • Wdrażanie programów wspierających efektywne zarządzani wiekiem w organizacji – dobre praktyki rynkowe.

 

 

Cena: 590 PLN + 23 % VAT 

Cena: 590 PLN zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, piśmiennicze, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

 

Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00

 
Poniżej przedstawiamy opinie uczestników szkoleń realizowanych przez prowadzącą:

 Podobało mi się:

  „Ćwiczenia, dyskusje – wymiana doświadczeń.”

  „Sposób prowadzenia, luźna atmosfera.”

  „Kreatywność trenera, pomysłowość i zaangażowanie.”

  „Przygotowanie merytoryczne i otwartość prowadzącej.”

  „Przygotowanie i prowadzenie szkolenia przez wykładowców.”

  „Dokładne omówienie cyklu szkoleniowego.”

  „Organizacja szkolenia, ćwiczenia.”

  „Zakres wiedzy merytorycznej prowadzącej szkolenie.”

  „Sposób prowadzenia szkolenia przez wykładowcę.”

  „Doświadczenie trenera.”

  „Profesjonalna organizacja szkolenia.”

  „Sposób prowadzenia przez trenera, kompleksowość, uporządkowanie.”

  „Jasność przekazywanych informacji, przyjazna atmosfera.”

  „Dobry układ szkolenia (programu), od początku procesu poprzez wszystkie etapy.”

  „Świetny dobór trenera, dobra lokalizacja, świetne miejsce.”

  „Zajęcia aktywne z dużą ilością ćwiczeń.”

  „Prowadzenie zadań praktycznych.”

  „Ilość osób w grupie, forma szkolenia.”

  „Swoboda w prowadzeniu zajęć, duża ilość materiałów pomocniczych.”

  „Forma warsztatowa, prowadzenie, otwartość trenera.”

  „Forma prowadzenia, ciekawe przykłady, zajęcia praktyczne.”

  „Prowadzenie, sposób, metody.”

  „Warsztatowy cykl prowadzenia szkolenia.”

  „Osoba wykładająca, organizacja szkolenia.”

  „Kontakt z uczestnikami.”

  „Wspólna praca, wymiana doświadczeń.”

  „Kompleksowe podejście do tematu, profesjonalizm.”

  „Ciekawa forma i dobry kontakt z prowadzącym.”

  „Grupa uczestników – różne firmy, różne doświadczenia.”

 „Ćwiczenia, praca w grupach, case studies.”

 „Mała grupa, miła atmosfera.”

 „Przykłady z doświadczenia prowadzącej.”

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close