ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI ORGANIZACJI

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy
WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH

ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI W ORGANIZACJI

 

Serdecznie zapraszamy na praktyczne szkolenie dotyczące najważniejszych obszarów zarządzania procesem szkoleń w organizacji. Dzięki niemu uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywne działania szkoleniowe tak, aby wnosiły one do firmy wartość dodaną i stanowiły wartościową inwestycję w pracownika.

W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się kluczowymi aspektami zarządzania szkoleniami w organizacji, takimi jak:

  • identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych wspierających realizację celów firmowych,
  • metodologia konstruowania celów szkoleniowych,
  • dobór adekwatnych metod szkoleniowo-rozwojowych,
  • narzędzia ewaluacji efektywności przeprowadzonych szkoleń.

 Forma zajęć: metoda warsztatowa z elementami prezentacji i wykładu, praca grupowa

i ćwiczenia indywidualne, dyskusja i wymiana doświadczeń.

Czas trwania: 2 dni.

 

W programie:

  1. Wprowadzenie.
  • Po co firmie szkolenia? – definicja, cel i funkcje działań szkoleniowych w firmie.
  • Efektywność szkoleniowa – niezbędne elementy procesu.
  1. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
  • Koło rozwoju – etapy i uczestnicy działań szkoleniowych w firmie.
  • Identyfikacja potrzeb szkoleniowych – narzędzia i ocena ich efektywności.
  1. Cele szkoleniowe.
  • The New World Kirkpatrick Model – 4 etapy planowania i zarządzania efektywnością projektu szkoleniowego.
  1. Narzędzia szkoleniowo-rozwojowe.
  • Blended Learning – na czym polega nowoczesny model szkoleniowy.
  • Katalog oddziaływań szkoleniowo-rozwojowych – efektywność i zasady doboru.
  • Coaching, mentoring, tutoring, grywalizacja… – kiedy warto po nie sięgać i jakich efektów można się spodziewać?
  • Jak zapewnić skuteczny transfer wiedzy do organizacji? – dostępne narzędzia i metody
  1. Pomiar efektywności szkoleniowej.
  • Czy cele szkolenia zostały zrealizowane? – praktyczne narzędzia ewaluacyjne.
  • ROI w szkoleniach – czy i jak można go policzyć?

 

 

Cena: 1.100 PLN + 23 % VAT 

Cena: 1.100 PLN zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, piśmiennicze, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Panią Monikę KOŁODZIEJCZYK:
Podobało mi się:

  „Ćwiczenia, dyskusje – wymiana doświadczeń.”

  „Sposób prowadzenia, luźna atmosfera.”

  „Kreatywność trenera, pomysłowość i zaangażowanie.”

  „Przygotowanie merytoryczne i otwartość prowadzącej.”

  „Przygotowanie i prowadzenie szkolenia przez wykładowców.”

  „Dokładne omówienie cyklu szkoleniowego.”

  „Organizacja szkolenia, ćwiczenia.”

  „Zakres wiedzy merytorycznej prowadzącej szkolenie.”

  „Sposób prowadzenia szkolenia przez wykładowcę.”

  „Doświadczenie trenera.”

  „Profesjonalna organizacja szkolenia.”

  „Sposób prowadzenia przez trenera, kompleksowość, uporządkowanie.”

  „Jasność przekazywanych informacji, przyjazna atmosfera.”

  „Dobry układ szkolenia (programu), od początku procesu poprzez wszystkie etapy.”

  „Świetny dobór trenera, dobra lokalizacja, świetne miejsce.”

  „Zajęcia aktywne z dużą ilością ćwiczeń.”

  „Prowadzenie zadań praktycznych.”

  „Ilość osób w grupie, forma szkolenia.”

  „Swoboda w prowadzeniu zajęć, duża ilość materiałów pomocniczych.”

  „Forma warsztatowa, prowadzenie, otwartość trenera.”

  „Forma prowadzenia, ciekawe przykłady, zajęcia praktyczne.”

  „Prowadzenie, sposób, metody.”

  „Warsztatowy cykl prowadzenia szkolenia.”

  „Osoba wykładająca, organizacja szkolenia.”

  „Kontakt z uczestnikami.”

  „Wspólna praca, wymiana doświadczeń.”

  „Kompleksowe podejście do tematu, profesjonalizm.”

  „Ciekawa forma i dobry kontakt z prowadzącym.”

  „Grupa uczestników – różne firmy, różne doświadczenia.”

 „Ćwiczenia, praca w grupach, case studies.”

 „Mała grupa, miła atmosfera.”

 „Przykłady z doświadczenia prowadzącej.”

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close