ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI – PRAKTYCZNE KOMPENDIUM

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy
WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

– PRAKTYCZNE KOMPENDIUM

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w szkoleniu, celem którego jest przekazanie kompleksowej wiedzy
i umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w oparciu o sprawdzone rozwiązania i najnowsze trendy rynkowe.

Podczas zajęć poruszone zostaną:

  • Metodologia sporządzania opisu stanowisk pracy.
  • Budowanie systemów kompetencyjnych.
  • Rekrutacja i selekcja.
  • Ocena okresowa pracowników.
  • Zarządzanie rozwojem pracowników.
  • Zarządzanie szkoleniami.
  • Motywowanie pozafinansowe.
  • Działania HR w sytuacjach trudnych.

Korzyści dla uczestników:

  • Nabycie i uzupełnienie wiedzy na temat zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL) w oparciu o sprawdzone rozwiązania i najnowsze trendy rynkowe.
  • Poznanie metodologii tworzenia narzędzi w ZZL uzupełnione o gotowe przykłady, np. arkusze ocen i rozwoju, formularze opisów stanowisk, ankiety ocen etc..
  • Przygotowanie do realizowania kluczowych miękkich funkcji personalnych.
  • Rozwijanie umiejętności niezbędnych w pracy specjalisty lub menedżera HR, np. przeprowadzanie trudnych rozmów z pracownikami i zarządzanie procesami.

Atuty oferty:

  • Wiedza z zakresu najlepszych standardów rynkowych dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Poznanie i lepsze wykorzystanie potencjału pracowników, co służy zarówno realizacji celów organizacji, jak i rozwojowi osobistemu pracowników.

Czas trwania: 4 dni szkoleniowe, kurs prowadzony jest w formie wykładów oraz praktycznych warsztatów.


W programie:

  1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji.
  • Usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Funkcje personalne realizowane przez dział HR.
  1. Metodologia sporządzania opisu stanowisk pracy.
  • Standardy tworzenia opisów stanowisk pracy.
  • Przygotowanie arkusza opisu stanowiska pracy – przykłady arkuszy.
  • Określanie celu istnienia stanowiska.
  • Prawidłowe definiowanie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
  • Identyfikowanie obszarów odpowiedzialności.
  1. Budowanie systemów kompetencyjnych.
  • Zasady tworzenia użytecznych modeli kompetencyjnych.
  • Definiowanie kompetencji – wskaźniki behawioralne, poziomy spełnienia.
  • Zastosowanie systemów kompetencyjnych.
  • Najlepsze praktyki we wdrażaniu modeli kompetencyjnych.
  1. Rekrutacja i selekcja.
  • Nowoczesne pozyskiwanie kandydatów – specyficzne uwarunkowania rekrutacji online; media społecznościowe, portale branżowe, scouting i content marketing.
  • Telerekrutacja – najważniejsze wytyczne w procesie kontaktowania się i rozmów z kandydatami online.
  • Rekrutacja podejście w oparciu Employer Branding i pozytywny Candidate Experience.
  • Wybrane metody selekcyjne: trafność i dobór narzędzi, korzyści i zagrożenia: wywiadów kompetencyjnych, testów, gier i symulacji online.
  • Przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej – formułowanie odpowiednich pytań, właściwe zachowanie rekrutera.
  • Przeprowadzanie wywiadu kompetencyjnego – zadawanie pytań behawioralnych i wnioskowanie o kompetencjach.
  • Wprowadzanie nowego pracownika do organizacji – onboarding.
  1. Ocena okresowa pracowników.
  • Tworzenie arkuszy ocen – przykłady najlepszych praktyk.
  • Standardy przeprowadzania oceny okresowej.
  • Oceny okresowe a rozmowy rozwojowe – nowe podejście.
  • Arkusze Indywidualnego Rozwoju Zawodowego w ramach rozmowy oceniającej.
  1. Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników.
  • Właściwe działania HR na różnych etapach rozwoju zawodowego pracownika.
  • Zarządzanie talentami i budowanie ścieżek karier – narzędzia i najlepsze praktyki.
  • Badanie potrzeb szkoleniowych – metodologia.
  • Planowanie i budżetowanie szkoleń.
  • Metody badania efektywności szkoleń – Nowy Model Kirkpatricka.
  1. Działania HR w sytuacjach trudnych.
  • Różnice pokoleniowe a zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Prawidłowe rozpoznawanie i przeciwdziałanie mobbingowi.
  • Exit interview – schemat i scenariusz.
  • Podsumowanie kursu.

 

Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00

Z POWYŻSZEJ TEMATYKI MOŻEMY ZREALIZOWAĆ SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Panią Marię PŁUCIENNIK: 

 Podobało mi się:

„Narzędziowo a nie sama teoria.”

„Sposób w jaki trenerka pracowała z grupą.”

„Aktywne uczestnictwo całej grupy.”

„Sposób prowadzenia szkolenia przez trenera.”

„Bardzo dobry dobór miejsca i formy.”

„Wyczerpujące omówienie tematu.”

„Prowadzenie, sposób przekazywania wiedzy, ciekawe zadania.” 

„Warsztatowy sposób prowadzenia, zadania praktyczne.”

„Ćwiczenia praktyczne w parach.”

„Atmosfera szkolenia.”

„Zaangażowanie prowadzącego, reagowanie na potrzeby grupy, chęć pomocy i udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników.”

„Organizacja.”

„Ilość uczestników, zajęcia prowadzone w sposób angażujący uczestników.”

„Otwarte szkolenie, wymiana doświadczeń, dyskusja.”

„Tempo prowadzenia szkolenia, kontakt z uczestnikami, przykłady z życia przytaczane w trakcie przedstawiania teorii.”

„Zaangażowanie trenera i motywowanie uczestników do pracy w grupach, myślenia, powtarzania materiału.”

„Przygotowanie prowadzącego, sposób prowadzenia.”

„Bardzo kompetentny i przygotowany na pytania grupy trener.”

„Formuła szkolenia, aktywne uczestnictwo.”

„Dynamika szkolenia, tematyka.”

„Bardzo wysoki poziom organizacji.”

„Szczegółowe omówienie materiałów, praktyczne przykłady zastosowań, wyjaśnienia.”

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close