CZAS PRACY – DLA KADRY KIEROWNICZEJ

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH

CZAS PRACY
– DLA KADRY KIEROWNICZEJ

Zapraszamy do udziału w szkoleniu  z zakresu rozliczania czasu pracy, które skierowane jest dla kadry kierowniczej. Zajęcia mają charakter warsztatowy, omawiane są praktyczne przykłady z życia, a uczestnicy samodzielne wykonywać będą różnego rodzaju ćwiczenia
i zadania, aby nabyć umiejętności w zakresie samodzielnego planowania i rozliczania czasu pracy.

W programie:

  1. Planowanie czasu pracy.
  • Ustalanie wymiaru czasu pracy w przyjętym okresie.
  • Informowanie pracowników o obowiązującym harmonogramie czasu pracy i forma tej informacji.
  • Zmiany w harmonogramie czasu pracy – zapisy regulaminowe umożliwiające zmiany na wniosek i bez wniosku pracownika.
  • Planowanie odpoczynku.
  • Sposoby na nienaruszanie doby pracowniczej, zasady wprowadzania ruchomego czasu pracy.
  • Definicja dnia wolnego od pracy.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy (dla kogo ma być prowadzona, zakres jej prowadzenia, zwolnienia z obowiązku jej prowadzenia).
  1. Zarządzanie pracą nadliczbową.
  • Zasady polecania pracy w godzinach nadliczbowych.
  • Ustalanie pracy w godzinach nadliczbowych z powodu przekroczenia dobowej normy czasu pracy.
  • Ustalanie pracy w godzinach nadliczbowych z powodu przekroczenia tygodniowej
  • Ustalanie pracy w godzinach nadliczbowych i ponadwymiarowych
    dla pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy.
  1. Zasady rekompensaty za pracę w godzinach nadliczbowych,
    pracy w sobotę, niedzielę i święto oraz w porze nocnej.
  • Ustalanie normalnego wynagrodzenia za nadgodziny.
  • Ustalanie wysokości dodatków za godziny nadliczbowe – 50% czy 100%?
  • Rekompensata pracy w godzinach nadliczbowych czasem wolnym od pracy.
  • Zasady rekompensowania pracy w dniu wolnym wynikającym z pięciodniowego tygodnia pracy (sobota), tj. rekompensata godzinami i dniami, sposób wynagradzania za pracę w dniu wolnym (sobota).
  • Rekompensowanie pracy w niedzielę i święto.
  • Rekompensowanie pracy w porze nocnej.
  • Ustalanie dodatku za pracę w porze nocnej.
  • Ograniczenia pracy w porze nocnej a praca zmianowa.
  1. Czas pracy kadry zarządzającej a praca w godzinach nadliczbowych.
  • Kim są pracownicy zarządzający?
  • Kiedy zarządzającym należą się dodatki za nadgodziny.
  • Czy pracownik zarządzający ma prawo do dnia wolnego za pracę w sobotę?
  1. Odpowiedzialność za naruszenia przepisów o czasie pracy – jak jej uniknąć.
  • Zakres odpowiedzialności – działania stanowiące wykroczenie.
  • Osoby ponoszące odpowiedzialność.
  • Środki prawne stosowane przez inspektora pracy w sytuacji stwierdzenia naruszenia przepisów o czasie pracy i zasady odwoływania się od nich
    – wniosek, grzywna, decyzja administracyjna.

 

Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00

 

Z POWYŻSZEJ TEMATYKI MOŻEMY ZREALIZOWAĆ SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników innych szkoleń prowadzonych przez mec. Piotra Wojciechowskiego.

Podobało mi się …:

„Praktyczne spojrzenie prowadzącego poparte bogatym doświadczeniem i wiedzą.”

„Podejście prowadzącego do realizowanej tematyki, sposób prowadzenia szkolenia.”

„Przygotowanie prowadzącego, analiza konkretnych przypadków.”

„Prowadzący, bardzo konkretna osoba.”

„Miejsce, lunche, sprawne przeprowadzenie szkolenia, prowadzący.”

„Rozmowy z uczestnikami.”

„Profesjonalność prowadzącego.”

„Metoda warsztatowa szkolenia.”

„Styl prowadzenia szkolenia – interakcja w uczestnikami”

„Mała grupa, przykłady z życia.”

„Materiały szkoleniowe, możliwość zadania pytań, dyskusja, lunch.”

„Sposób prowadzenia szkolenia, duża wiedza prowadzącego, warsztatowy charakter szkolenia.”

„Sposób prowadzenia, kontakt z uczestnikami.”

„Forma przygotowanych materiałów.”

„Podejście mecenasa i gotowość do udzielania odpowiedzi.”

„Wyczerpująca informacja zwrotna od momentu przesłania zgłoszenia, bardzo dobrze przygotowane materiały, bardzo dobry poczęstunek, a przede wszystkim bardzo miła obsługa uczestników szkolenia.”

„Organizacja szkolenia.”

„Współpraca ze słuchaczami.”

„Przykłady.”

„Interakcja prowadzącego z uczestnikami, case-study.”

„Umiejętność przekazywania wiedzy.”

„Interaktywny charakter szkolenia.”

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close