WARSZTATY DLA WYMAGAJĄCYCH
PRACA ZDALNA I KONTROLA TRZEŹWOŚCI
– ZASADY WPROWADZANIA NOWYCH PRZEPISÓW
NAJBLIŻSZE TERMINY
8.02.2023
10.03.2023
18.04.2023
Zapraszamy Państwa do udziału w praktycznych warsztatach związanych z wprowadzaniem nowych przepisów o pracy zdalnej i kontroli trzeźwości w życie.
Zajęcia oparte będą o tzw. studium przypadku, pracę na dokumencie, a w czasie spotkania punkt po punkcie omawiane będą praktyczne metody wprowadzania nowej formuły pracy zdalnej
oraz przepisów o trzeźwości do Państwa organizacji.
Ważnym elementem szkolenia będzie jego interaktywny charakter z możliwością zadawania pytań
i przeprowadzania konsultacji uczestnicząc zarówno stacjonarnie jak i online.
PROWADZĄCY ZAJĘCIA

mec. Piotr WOJCIECHOWSKI
W programie:
-
Zasady wprowadzania pracy zdalnej.
- Rodzaje pracy zdalnej: całościowa, hybrydowa, okazjonalna. Możliwości łączenia różnych rodzajów pracy zdalnej.
- Zasady ustalania miejsca wykonywania pracy zdalnej.
- Polecenie pracy zdalnej – kiedy będzie można wysłać pracownika na pracę zdalną ?
- Zasady żądania przez pracownika pracy w formule zdalnej – kiedy pracownik będzie mógł żądać pracy zdalnej ?
- Źródła pracy zdalnej – porozumienie, regulamin, indywidulane porozumienie z pracownikiem.
- Praca zdalna, a treść umowy o pracę – różnice i podobieństwa.
- Równe traktowanie pracowników zdalnych.
- Elektroniczny kontakt z pracownikiem zdalnym – zasady wdrażania.
-
Dokumentacja pracy zdalnej.
- Zasady sporządzania porozumienia, regulaminu pracy zdalnej z udziałem związków zawodowych lub w przypadku ich braku.
- Zasady sporządzania indywidualnego porozumienia z pracownikiem.
- Zawartość porozumienia lub regulaminu:
– wybór rodzaju pracy zdalnej,
– wybór grup zawodowych,
– zasady kontaktu,
– zasady kontroli.
- Składanie wniosków przez pracownika – forma elektroniczna lub pisemna.
- Sposób przechowywania dokumentacji z zakresu pracy zdalnej.
-
Czas Pracy oraz Bezpieczeństwo i Higiena Pracy, a praca zdalna.
- Rekomendowane systemy czasu pracy przy pracy zdalnej.
- Nadzór nad pracownikiem zdalnym – na odległość i bezpośrednio. Kontrola pracy zdalnej.
- Zasady prowadzenia ewidencji czasu pracy zdalnej.
- Nadgodziny, a praca zdalna.
- Obowiązki pracodawcy za dostarczenie pracownikowi materiałów i narzędzi pracy.
- Zasady przygotowania pracownika do pracy zdalnej w zakresie bhp.
- Wyłączenie bhp przy pracy zdalnej.
- Ocena ryzyka zawodowego, informacja bhp oraz szkolenia bhp przy zdalnej.
- Oświadczenia pracownika z zakresu bhp przy pracy zdalnej.
- Wypadek przy pracy zdalnej – zasady postępowania.
-
Trzeźwość w miejscu pracy – nowe regulacje.
- Cel wprowadzenia nowych przepisów do organizacji.
- Zasady wprowadzania nowych regulacji – regulamin pracy.
- Zasady prewencyjnego weryfikowania trzeźwości pracowników w praktyce.
- Możliwość wyciągnięcia konsekwencji prawnych wobec nietrzeźwego pracownika.
Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22 668 50 00
Z POWYŻSZEJ TEMATYKI MOŻEMY ZREALIZOWAĆ SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Poniżej przedstawiamy opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez mec. Piotra Wojciechowskiego:
Podobało mi się …:
„Praktyczne spojrzenie prowadzącego poparte bogatym doświadczeniem i wiedzą.”
„Podejście prowadzącego do realizowanej tematyki, sposób prowadzenia szkolenia.”
„Przygotowanie prowadzącego, analiza konkretnych przypadków.”
„Prowadzący, bardzo konkretna osoba.”
„Miejsce, lunche, sprawne przeprowadzenie szkolenia, prowadzący.”
„Rozmowy z uczestnikami.”
„Profesjonalność prowadzącego.”
„Metoda warsztatowa szkolenia.”
„Styl prowadzenia szkolenia – interakcja w uczestnikami”
„Mała grupa, przykłady z życia.”
„Materiały szkoleniowe, możliwość zadania pytań, dyskusja, lunch.”
„Sposób prowadzenia szkolenia, duża wiedza prowadzącego, warsztatowy charakter szkolenia.”
„Sposób prowadzenia, kontakt z uczestnikami.”
„Forma przygotowanych materiałów.”
„Podejście mecenasa i gotowość do udzielania odpowiedzi.”
„Wyczerpująca informacja zwrotna od momentu przesłania zgłoszenia, bardzo dobrze przygotowane materiały, bardzo dobry poczęstunek, a przede wszystkim bardzo miła obsługa uczestników szkolenia.”
„Organizacja szkolenia.”
„Współpraca ze słuchaczami.”
„Przykłady.”
„Interakcja prowadzącego z uczestnikami, case-study.”
„Umiejętność przekazywania wiedzy.”
„Interaktywny charakter szkolenia.”