PRAWO PRACY 2017 / 2018 – JAK PRAWIDŁOWO STOSOWAĆ ZNOWELIZOWANE PRZEPISY

To szkolenie już się odbyło, zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 22 668 50 00.

Szkolenia
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

PRAWO PRACY 2017 / 2018

– JAK PRAWIDŁOWO STOSOWAĆ ZNOWELIZOWANE PRZEPISY

 

22 – 24.11.2017,  Zakopane Hotel SABAŁA***

 


prowadzący: mec. KAROL SIERGIEJ

Radca prawny specjalizujący się w prawie pracy,
wspólnik w kancelarii radców prawnych Siergiej i Partnerzy.

Wykładowca w firmie DOM WIEDZY,
posiadający bogate wieloletnie doświadczenie zawodowe i dydaktyczne.

Prowadzone przez niego szkolenia  zawsze cieszą się bardzo dobrą opinią uczestników szkoleń.

 

W programie:

 

DOBÓR ODPOWIEDNIEJ FORMY ZATRUDNIENIA PO OSTATNICH  ZMIANACH.

  • Zasady zatrudniania na podstawie umowy o Dzieło, umowy Zlecenia i umowy o Pracę.
  • Umowa o Pracę na czas określony – kiedy warto stosować po zmianie przepisów.
  • Dzieło a Zlecenie – różnice wg ZUS i orzecznictwa sądowego.
  • Zlecenie a Umowa o Pracę – różnice wg PIP i orzecznictwa sądowego. 

 

OCHRONA PRZEDEMERYTALNA W KONTEKŚCIE ZMIANY PRZEPISÓW.

  • Zasady ochrony przed wypowiedzeniem zgodnie z art. 39 Kodeksu pracy.
  • Możliwość wytypowania do zwolnienia pracownika, który po rozwiązaniu stosunku pracy ma zapewnione środki utrzymania w postaci świadczeń emerytalnych jako akceptowane społecznie kryterium wyboru pracownika do zwolnienia – orzecznictwo sądowe w tej kwestii.
  • Szczególne zasady podlegania ochronie przed wypowiedzeniem na podstawie art. 28 i art. 29 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o zmianie ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz niektórych innych ustaw.
  • Konsekwencje zwolnienia pracownika podlegającego ochronie trwałości stosunku pracy.

 

ZMIANA WARUNKÓW ZATRUDNIENIA – JAK NIE POPEŁNIĆ BŁĘDU.

  • Nie każda zmiana warunków zatrudnienia wymaga porozumienia lub wypowiedzenia zmieniającego – nietypowe przypadki.
  • Co robić, by ograniczyć do minimum konieczność uzgadniania z pracownikiem zmian.
  • Wypowiedzenie zmieniające a odprawa w świetle najnowszego orzecznictwa.

 

ROZWIĄZYWANIE UMÓW O PRACĘ – O CO NALEŻY ZADBAĆ.

Sposoby rozwiązania umowy o pracę.

  • Zwyczajne (upływ czasu na który została zawarta umowa, porozumienie stron, wypowiedzenie umowy o pracę).
  • Nadzwyczajne (rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia).

Wypowiedzenie umowy o pracę.

  • Kiedy nie można wypowiedzieć umowy o pracę (wiek przedemerytalny, ciąża, usprawiedliwiona nieobecność w pracy, ochrona związkowa)
  • Zwalnianie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia.
  • Przyczyny wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony.
  • Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia.

Kiedy i za co można rozwiązać umowę bez wypowiedzenia.

 

CZAS PRACY  –  TRUDNE PRZYPADKI.

  • Problemy wliczania do czasu pracy czynności nie będących pracą w ścisłym tego słowa znaczeniu (szkolenia, podróże służbowe, imprezy firmowe, narady, kolacje biznesowe z spotkania z klientami  itp.).
  • Praca w domu (hotelu) po godzinach pracy a czas pracy.
  • Miejsce pracy a czas pracy – w jaki sposób miejsce pracy będące pewnym obszarem np. województwo wpływa na sposób liczenia czasu pracy.
  • Zwalnianie pracowników z pracy:
    za odpracowaniem lub bez odpracowania,

    – z prawem do wynagrodzenia,
    – bez prawa do wynagrodzenia,
    – z obowiązkiem wystawienia zaświadczenia o utraconych zarobkach, w celu uzyskania rekompensaty od organu wzywającego pracownika.


UPRAWNIENIA RODZICIELSKIE PO ZMIANACH.

  • Zasady udzielania urlopu macierzyńskiego i rodzicielskiego.
  • Terminy składania wniosków i konsekwencje ich niedotrzymania.
  • Dzielenie urlopów pomiędzy oboje rodziców.
  • Łączenie urlopu rodzicielskiego z pracą.
  • Zasady wydłużania urlopu rodzicielskiego w związku w wykonywaniem pracy w niepełnym wymiarze.
  • Wymiar urlopu wypoczynkowego przysługującego w przypadku łączenia urlopu z pracą.

 

Hotel „Sabała” znajduje się w centrum Zakopanego,
przy najsłynniejszym deptaku – Krupówkach.

Dewizą obecnych właścicieli oraz personelu ”Sabały” jest kontynuacja tradycji hotelu – pensjonatu,
który swoją działalność rozpoczął w 1897 roku.

Fachowa, profesjonalna obsługa, doskonała restauracja, dźwięki kapeli góralskiej,
jedyne w swoim rodzaju potrawy kuchni regionalnej i wyjątkowa atmosfera,
zapewni Gościom niezapomniane chwile.

Najistotniejszą jednak cechą wyróżniającą spośród wszystkich obiektów są pokoje hotelowe, urządzone  w stylu regionalnym,
wyposażone w meble wykonane z litego drewna oraz konserwowane naturalnymi woskami pszczelimi.
Posiadają one w swoim wystroju oryginalne fragmenty starych stuletnich belek.

Hotel jest obiektem zabytkowym.

Więcej informacji na stronie http://www.sabala.zakopane.pl/

 

Harmonogram szkolenia:

Dzień pierwszy:

od 14.00                            przyjazd i obiad w Karczmie Sabała

15.00 – 18.30                    zajęcia

od 20.00                            kolacja regionalna w Karczmie Sabała

Dzień drugi:

09.00 – 15.30                     zajęcia

15.30 – 16.30                     obiad w Karczmie Sabała

16.30 – 19.00                     czas wolny

od 20.00                            kolacja regionalna w Karczmie Sabała

Dzień trzeci:

09.00 – 12.00                     zajęcia

12.00 – 13.00                     obiad i wyjazd

 

Informacje dodatkowe pod nr telefonu: 22  668 50 00

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników ze szkoleń już zrealizowanych przez prowadzącego:

  • „Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia.”
  • „Szkolenie jest bardzo dobrze zorganizowane, prowadzący kompetentny, ciekawie prowadzi zajęcia.”
  • „Sięganie do orzecznictwa.”
  • „Osoba prowadząca szkolenie.”
  • „Styl prowadzenia szkolenia.”
  • „Konkretne odpowiedzi i bardzo dobra znajomość.”
  • „Duża ilość praktycznych przykładów.”
  • „Kompetencja i doświadczenie wykładowcy, ciekawe kazusy.”
  • „Powoływanie się na orzecznictwo.”
  • „Dopasowanie trenera do grupy, sposób prowadzenia.”
  • „Komunikatywność wykładowcy.”
  • „Wiedza prowadzącego, tempo szkolenia, tematyka.”
  • „Bardzo czytelny sposób prowadzenia prowadzącego.”
  • „Zrozumiale i prostym językiem przedstawione zagadnienia oraz z przykładami.”
  • „Dobry prowadzący i obsługa szkolenia.”
  • „Sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę.”
  • „Wysoki poziom przekazywanej wiedzy przez prowadzącego.”
  • „Sposób prowadzenia szkolenia, rzeczowe przykłady.”
  • „Bardzo ciekawy przekaz wiedzy przez prowadzącego.”
  • „Bardzo jasno i na przykładach przedstawiano poszczególne sytuacje.”
  • „Elastyczny sposób prowadzenia szkolenia dostosowany do sugestii uczestników.” 
  • „Konkretnie, szczegółowo.” 
  • „Przekazywanie wiedzy przez prowadzącego.” 
  • „Sposób prowadzenia szkolenia – mobilizowanie uczestników do myślenia i udzielania odpowiedzi.”
  • „Forma prowadzenia szkolenia.”
  • „Kontakt prowadzącego z uczestnikami.”
  • „Sposób prowadzenia szkolenia – dynamika, ekspresja, przykłady z życia.”
  • „Odpowiadanie na pytania uczestników.”
  • „Zawartość merytoryczna przekazanych materiałów.”
  • „Czas trwania szkolenia, forma warsztatów.”
  • „Podejście aktywizujące osoby prowadzącej szkolenie.”
  • „Przygotowanie prowadzącego.”

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close