Konferencja: PRAWO PRACY 2025 – JAKICH BŁĘDÓW NALEŻY UNIKAĆ

Data:
19 - 20.03.2025
Miejsce:
Warszawa Hotel Warsaw Presidential***** (były hotel Marriott) oraz Online
Ilość dni:
2
Cena stacjonarna:
2450 PLN + 23% VAT
Cena online:
1390 PLN + 23% VAT
Prowadzący:
mec. Anna TELEC, mec. Patrycja ZAWIRSKA, mec. Katarzyna MICHALIK, Monika FRĄCZEK, Elżbieta MŁYNARSKA–WEŁPA, mec. Piotr WOJCIECHOWSKI, mec. Karol SIERGIEJ
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

KONFERENCJA 

PRAWO PRACY 2025

–  JAKICH BŁĘDÓW NALEŻY UNIKAĆ

19 – 20.03.2025,   Warszawa   oraz  Online 

hotel  Warsaw Presidential*****  (były hotel Marriott)

 

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej organizowanej przez naszą firmę konferencji. Podobnie jak w poprzednich edycjach, naszym celem jest przedstawienie aktualnych problemów z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy.

 

 

prelegenci naszej konferencji

 

 mec. Anna TELEC, mec. Patrycja ZAWIRSKA, mec. Katarzyna MICHALIK,

Monika FRĄCZEK, Elżbieta MŁYNARSKA–WEŁPA,

mec. Piotr WOJCIECHOWSKI, mec. Karol SIERGIEJ

 

Szczegółowy program konferencji, już wkrótce.

 

Nocleg

Dla wszystkich uczestników zainteresowanych noclegiem w Hotelu Warsaw Presidential*****  (były hotel Marriott) wynegocjowaliśmy specjalną cenę promocyjną:

  • pokój jednoosobowy: 600 PLN netto (+ 8% VAT) za dobę z wliczonym śniadaniem,
  • pokój dwuosobowy: 700 PLN netto (+ 8% VAT) za 2 osoby za dobę z wliczonym śniadaniem.

Ilość pokoi jest ograniczona.

W przypadku zainteresowania noclegiem  prosimy o jak najszybszy kontakt.

 

 

Cena promocyjna udziału stacjonarnego w konferencji do 10.03: 2.150 PLN + 23 % VAT,

dla uczestników poprzednich konferencji: 1.950 PLN + 23% VAT,

Cena udziału stacjonarnego w konferencji po 10.03: 2.450 PLN + 23 % VAT.

Cena zwolniona z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, piśmiennicze, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

 

Cena udziału Online w konferencji: 1.390 PLN + 23 % VAT,

dla uczestników poprzednich konferencji: 1.290 PLN + 23% VAT.

Cena zwolniona z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie elektronicznej.

 

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 668 50 00

 

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników poprzednich edycji naszych konferencji:

„Wysoki poziom wykładowców.”

„Konkretne omawianie tematów, umiejętność odpowiedzi na pytania padające z sali.”

„Organizacja techniczna, wykładowcy i ich zaangażowanie.”

„Podejście prowadzących do tematyki – odpowiadanie na pytania.”

„Doświadczona kadra szkoleniowa.”

„Bardzo dobra merytoryka prowadzących.”

„Różnorodność tematów i osób prowadzących.”

„Profesjonalizm osób prowadzących.”

„Jakość wykładów, zakres i tematy.”

„Ciekawe wykłady, profesjonalni wykładowcy.”

„Bardzo dobra atmosfera.”

„Podobało mi się, że wykładowcy posiadają wysoki poziom wiedzy.”

„Dobór wykładowców, wysokiej klasy specjalistów.”

„Trzymanie się ram czasowych, organizacja szkolenia.”

„Praktyczne porady w zakresie zwalniania pracowników i godzin nadliczbowych.”

„Profesjonalizm + doświadczenie prowadzących.”

„Sposób prowadzenia zajęć, dobra organizacja. ciekawa tematyka, przygotowanie osób prowadzących.”

„Opieka nad uczestnikami ze strony organizatorów.”

„Bardzo dobry dobór prelegentów! Brawo!”

„Szeroki zakres tematów.”

„Materiały, podejście prowadzących, możliwość zadawania pytań.”

„Dyskusja, możliwość konsultacji.”

„Tematyka i organizacja.”

„Poziom merytoryczny.”

„Wszystko na wysokim poziomie.”

„Bardzo profesjonalne przygotowanie.”

„Lokalizacja, całość organizacyjna.”

„Świetna organizacja.”

„Jak zwykle mistrzostwo!”

„Kontrola czasu, zgodność treści poruszanych przez prowadzących z tematyką szkolenia.”

„Stała „obsada” prowadzących.”

„Sprawny przebieg informacji o kolejnych punktach szkolenia.”

„Merytoryka wykładowców, organizacja szkolenia.”

 „Różnorodność tematyki.”

 „Zakres tematów.”

 „Dynamizm, miejsce.”

 „Lokalizacja i materiały.”

 „Zagadnienia, prelegenci.”

 „Dobór osób prowadzących poszczególne części konferencji.”

 „Uprzejmość, profesjonalizm.”

 „Sposób prezentacji.”

„Organizacja, opieka na bardzo wysokim poziomie zachęca do udziału w kolejnych szkoleniach.”

 „Konferencję prowadzą eksperci.”

 „Organizacja, dobór zagadnień i prelegentów.”

 „Kilka zagadnień poruszanych w ramach jednej konferencji.”

 „Fachowcy z kompleksową wiedzą i umiejętnością nawiązywania kontaktu z uczestnikami.”

„Możliwość spotkania z praktykami.”

„Przygotowanie merytoryczne wykładowców.”

„Dobór prelegentów.”

„Możliwość indywidualnego kontaktu z prelegentami, lokalizacja w centrum (komunikacja).”

„Sprawna organizacja, bardzo dobry dobór prowadzących.”

„Bardzo dokładnie wyjaśnione trudne kwestie związane ze zmianami w PP.”

„Organizacja szkolenia; materiały szkoleniowe.”

„Różnorodna tematyka.”

„Profesjonalne podejście do organizacji.”

„Wspaniała obsada wykładowców – ich wiedza i doświadczenie.”

„Wszystko super!”

 

Sprawdź pozostałe nasze szkolenia z obszarów:

Prawo Pracy, Czas Pracy >>

Kadry i Płace >>

HR, ZZL >>

Ochrona Danych Osobowych, RODO >>

Dla Administracji Publicznej >>

Video Szkolenia >>

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close