KONFERENCJA
Warszawa, 11 – 12.06.2019 r., Hotel Marriott *****
lista zamknięta, zapraszamy na kolejna edycję w październiku, link do programu >>
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej organizowanej przez naszą firmę konferencji. Podobnie jak w poprzednich edycjach naszym celem jest przedstawienie aktualnych zagadnień z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy ze szczególnym naciskiem na:
W programie przewidujemy następujące zagadnienia:
Do prowadzenia poszczególnych tematów zaprosiliśmy ekspertów specjalistów w poszczególnych dziedzinach, są to:
Program konferencji:
16 maja sejm zakończył prace nad nowelizacją Kodeksu Pracy zaproponowaną przez Prezydenta RP,
zmiany w przepisach dotyczą m.in.:
Zmiany wejdą w życie we wrześniu br.
prowadzenie: mec. Anna TELEC
Radca Prawny prowadzący kancelarię prawa pracy, były sędzia sądu pracy.
prowadzenie: mec. Monika KRZYSZKOWSKA – DĄBROWSKA
Radca Prawny w warszawskim biurze Kancelarii Linklaters.
prowadzenie: mec. Krzysztof GĄSIOR
Adwokat, Partner w Kancelarii Zawirska Gąsior – radcowie prawni i adwokaci sp.p.
prowadzenie: Monika FRĄCZEK
Ekspert prawa pracy, były główny specjalista w Departamencie Prawa Pracy w Ministerstwie Rodziny Pracy i Polityki Społecznej.
prowadzenie: mec. Agnieszka MENCEL
Adwokat kierujący praktyką TMT/IP w warszawskim biurze Kancelarii Linklaters.
prowadzenie: mec. Piotr WOJCIECHOWSKI
Adwokat specjalizujący się w prawie pracy,
były Wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Głównym Inspektoracie Pracy.
prowadzenie: mec. Anna TELEC
Radca Prawny prowadzący kancelarię prawa pracy, były sędzia sądu pracy.
prowadzenie: mec. Karol SIERGIEJ
Radca Prawny, Wspólnik Zarządzający w Kancelarii Siergiej i Partnerzy.
prowadzenie: mec. Karol SIERGIEJ
Radca Prawny, Wspólnik Zarządzający w Kancelarii Siergiej i Partnerzy.
Konferencja prowadzona będzie w sposób aktywny, umożliwiający zadawanie pytań w trakcie omawiania poszczególnych tematów.
Konferencja rozpocznie się 11.06 o godz. 9.00, planowane zakończenie 12.06 ok. godz. 16.00.
Nocleg
Dla wszystkich uczestników zainteresowanych noclegiem w Hotelu Marriott***** wynegocjowaliśmy specjalną cenę promocyjną:
Ilość pokoi jest ograniczona.
W przypadku zainteresowania noclegiem w Hotelu Marriott***** prosimy o jak najszybszy kontakt.
Uczestnikom zainteresowanym noclegiem w innych hotelach służymy pomocą w dokonaniu rezerwacji.
Cena dla uczestników poprzednich konferencji 1.550 PLN + 23% VAT
Cena promocyjna do 7.06.2019 dla nowych uczestników 1.650 PLN + 23% VAT
Cena po 7.06.2019 1.950 PLN + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w wykładach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunche, certyfikat uczestnictwa.
DODATKOWE INFORMACJE POD NUMEREM TELEFONU 22 668 50 00
Poniżej przedstawiamy opinie uczestników poprzednich edycji naszych konferencji:
„Wysoki poziom wykładowców.”
„Konkretne omawianie tematów, umiejętność odpowiedzi na pytania padające z sali.”
„Organizacja techniczna, wykładowcy i ich zaangażowanie.”
„Podejście prowadzących do tematyki – odpowiadanie na pytania.”
„Doświadczona kadra szkoleniowa.”
„Bardzo dobra merytoryka prowadzących.”
„Różnorodność tematów i osób prowadzących.”
„Profesjonalizm osób prowadzących.”
„Jakość wykładów, zakres i tematy.”
„Ciekawe wykłady, profesjonalni wykładowcy.”
„Bardzo dobra atmosfera.”
„Podobało mi się, że wykładowcy posiadają wysoki poziom wiedzy.”
„Dobór wykładowców, wysokiej klasy specjalistów.”
„Trzymanie się ram czasowych, organizacja szkolenia.”
„Praktyczne porady w zakresie zwalniania pracowników i godzin nadliczbowych.”
„Profesjonalizm + doświadczenie prowadzących.”
„Sposób prowadzenia zajęć, dobra organizacja. ciekawa tematyka, przygotowanie osób prowadzących.”
„Opieka nad uczestnikami ze strony organizatorów.”
„Bardzo dobry dobór prelegentów! Brawo!”
„Szeroki zakres tematów.”
„Materiały, podejście prowadzących, możliwość zadawania pytań.”
„Dyskusja, możliwość konsultacji.”
„Tematyka i organizacja.”
„Poziom merytoryczny.”
„Wszystko na wysokim poziomie.”
„Bardzo profesjonalne przygotowanie.”
„Lokalizacja, całość organizacyjna.”
„Świetna organizacja.”
„Jak zwykle mistrzostwo!”
„Kontrola czasu, zgodność treści poruszanych przez prowadzących z tematyką szkolenia.”
„Stała „obsada” prowadzących.”
„Sprawny przebieg informacji o kolejnych punktach szkolenia.”
„Merytoryka wykładowców, organizacja szkolenia.”
„Różnorodność tematyki.”
„Zakres tematów.”
„Dynamizm, miejsce.”
„Lokalizacja i materiały.”
„Zagadnienia, prelegenci.”
„Dobór osób prowadzących poszczególne części konferencji.”
„Uprzejmość, profesjonalizm.”
„Sposób prezentacji.”
„Organizacja, opieka na bardzo wysokim poziomie zachęca do udziału w kolejnych szkoleniach.”
„Konferencję prowadzą eksperci.”
„Organizacja, dobór zagadnień i prelegentów.”
„Kilka zagadnień poruszanych w ramach jednej konferencji.”
„Fachowcy z kompleksową wiedzą i umiejętnością nawiązywania kontaktu z uczestnikami.”
„Możliwość spotkania z praktykami.”
„Przygotowanie merytoryczne wykładowców.”
„Dobór prelegentów.”
„Możliwość indywidualnego kontaktu z prelegentami, lokalizacja w centrum (komunikacja).”
„Sprawna organizacja, bardzo dobry dobór prowadzących.”
„Bardzo dokładnie wyjaśnione trudne kwestie związane ze zmianami w PP.”
„Organizacja szkolenia; materiały szkoleniowe.”
„Różnorodna tematyka.”
„Profesjonalne podejście do organizacji.”
„Wspaniała obsada wykładowców – ich wiedza i doświadczenie.”
„Wszystko super!”
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji
Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.