Konferencja: PRAWO PRACY I WYNAGRODZENIA 2020 – AKTUALNE PROBLEMY PO OSTATNICH ZMIANACH

Data:
18 - 19.03.2020
Miejsce:
Warszawa Hotel Marriott*****
Ilość dni:
2
Cena:
1650 pln + 23% VAT 1950 zł + 23% VAT
Prowadzący:
prof. dr hab., r.pr. Arkadiusz SOBCZYK, mec. Anna TELEC, mec. Patrycja ZAWIRSKA, mec. Piotr WOJCIECHOWSKI, mec. Karol SIERGIEJ, Monika FRĄCZEK, mec. Agata MIĘTEK
Program
Prelegenci
Co obejmuje cena?
Pozostałe terminy

KONFERENCJA 

PRAWO PRACY I WYNAGRODZENIA 2020

AKTUALNE PROBLEMY PO OSTATNICH ZMIANACH

 

Warszawa,  18 – 19.03.2020 r., Hotel Marriott *****

 

 

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej organizowanej przez naszą firmę konferencji.

Podobnie jak w poprzednich edycjach naszym celem jest przedstawienie:

  • prawidłowego stosowania ostatnio znowelizowanych przepisów,
  • aktualnych zagadnień prawno-pracowniczych,
  • najnowszego orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz interpretacji urzędowych.


Nasi Eksperci:

mec. Anna TELEC,   mec. Patrycja ZAWIRSKA,   mec. Agata MIETEK,   Monika FRĄCZEK,

 

prof. dr hab. Arkadiusz SOBCZYK,  mec. Karol SIERGIEJ,  mec. Piotr WOJCIECHOWSKI .

 

W programie przewidujemy następujące zagadnienia:

 

  1. Zapisy w umowach o pracę o których warto pamiętać i które warto stosować.

     

  2. Trudne sytuacje związane ze zwalnianiem pracowników – jak reagować w nietypowych sytuacjach.

     

  3. Jakie zapisy w regulaminie czasu pracy warto umieścić aby skutecznie zarządzać czasem pracy w organizacji.

     

  4. Ostatnie najważniejsze orzeczenia Sądu Najwyższego w zakresie prawa pracy, które należy znać.

     

  5. Tworzenie, układanie i czas przechowywania dokumentów w dokumentacji pracowniczej i w innych zbiorach.

     

  6. Dyscyplinowanie pracowników a ryzyko oskarżenia o mobbing – o czym należy pamiętać.

     

  7. Wynagrodzenia 2020 – na co warto zwrócić uwagę.

     

  8. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2020 – o czym warto pamiętać.

     

  9. Urlopy i zwolnienia od pracy 2020 – trudne przypadki.

 

Szczegółowy program już wkrótce, zachęcamy do rezerwowania miejsc na konferencję.

Istnieje możliwość dokonania zapłaty za udział w konferencji jeszcze w tym roku.

 

Nocleg

Dla wszystkich uczestników zainteresowanych noclegiem w Hotelu Marriott***** wynegocjowaliśmy specjalną cenę promocyjną:

  • – pokój jednoosobowy: 550 PLN netto (+ 8% VAT) za dobę,
  • – pokój dwuosobowy: 580 PLN netto (+ 8% VAT) za dobę.

Ilość pokoi jest ograniczona.

W przypadku zainteresowania noclegiem w Hotelu Marriott***** prosimy o jak najszybszy kontakt.

Uczestnikom zainteresowanym noclegiem w innych hotelach służymy pomocą w  dokonaniu rezerwacji.


Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 

22 668 50 00

 

Poniżej przedstawiamy opinie uczestników poprzednich edycji naszych konferencji:

„Wysoki poziom wykładowców.”

„Konkretne omawianie tematów, umiejętność odpowiedzi na pytania padające z sali.”

„Organizacja techniczna, wykładowcy i ich zaangażowanie.”

„Podejście prowadzących do tematyki – odpowiadanie na pytania.”

„Doświadczona kadra szkoleniowa.”

„Bardzo dobra merytoryka prowadzących.”

„Różnorodność tematów i osób prowadzących.”

„Profesjonalizm osób prowadzących.”

„Jakość wykładów, zakres i tematy.”

„Ciekawe wykłady, profesjonalni wykładowcy.”

„Bardzo dobra atmosfera.”

„Podobało mi się, że wykładowcy posiadają wysoki poziom wiedzy.”

„Dobór wykładowców, wysokiej klasy specjalistów.”

„Trzymanie się ram czasowych, organizacja szkolenia.”

„Praktyczne porady w zakresie zwalniania pracowników i godzin nadliczbowych.”

„Profesjonalizm + doświadczenie prowadzących.”

„Sposób prowadzenia zajęć, dobra organizacja. ciekawa tematyka, przygotowanie osób prowadzących.”

„Opieka nad uczestnikami ze strony organizatorów.”

„Bardzo dobry dobór prelegentów! Brawo!”

„Szeroki zakres tematów.”

„Materiały, podejście prowadzących, możliwość zadawania pytań.”

„Dyskusja, możliwość konsultacji.”

„Tematyka i organizacja.”

„Poziom merytoryczny.”

„Wszystko na wysokim poziomie.”

„Bardzo profesjonalne przygotowanie.”

„Lokalizacja, całość organizacyjna.”

„Świetna organizacja.”

„Jak zwykle mistrzostwo!”

„Kontrola czasu, zgodność treści poruszanych przez prowadzących z tematyką szkolenia.”

„Stała „obsada” prowadzących.”

„Sprawny przebieg informacji o kolejnych punktach szkolenia.”

„Merytoryka wykładowców, organizacja szkolenia.”

 „Różnorodność tematyki.”

 „Zakres tematów.”

 „Dynamizm, miejsce.”

 „Lokalizacja i materiały.”

 „Zagadnienia, prelegenci.”

 „Dobór osób prowadzących poszczególne części konferencji.”

 „Uprzejmość, profesjonalizm.”

 „Sposób prezentacji.”

„Organizacja, opieka na bardzo wysokim poziomie zachęca do udziału w kolejnych szkoleniach.”

 „Konferencję prowadzą eksperci.”

 „Organizacja, dobór zagadnień i prelegentów.”

 „Kilka zagadnień poruszanych w ramach jednej konferencji.”

 „Fachowcy z kompleksową wiedzą i umiejętnością nawiązywania kontaktu z uczestnikami.”

„Możliwość spotkania z praktykami.”

„Przygotowanie merytoryczne wykładowców.”

„Dobór prelegentów.”

„Możliwość indywidualnego kontaktu z prelegentami, lokalizacja w centrum (komunikacja).”

„Sprawna organizacja, bardzo dobry dobór prowadzących.”

„Bardzo dokładnie wyjaśnione trudne kwestie związane ze zmianami w PP.”

„Organizacja szkolenia; materiały szkoleniowe.”

„Różnorodna tematyka.”

„Profesjonalne podejście do organizacji.”

„Wspaniała obsada wykładowców – ich wiedza i doświadczenie.”

„Wszystko super!”

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Close